=vozový park=

Lokomotivy

Při číslování našich lokomotiv jsme navázali na číselnou řadu používanou ve zdejším provozu v letech 1930 až 1963, takže první naše lokomotiva dostala číslo 11. Lokomotivy bez čísla sice ve Skanzenu možná uvidíte, ale s jejich provozem se nepočítá – v některých případech jsou přímo určeny pro některé jiné muzeum.

Číslo Jméno Obrázek Typ Výrobce Získáno od Rok výroby Stav Poznámka
11 Máňa BN30R TSM, záv. Lučenec cih. K.Vary – Dvory 1996 1963 kabina-dílny Stod odstavena
12 Stáňa BN30R ČKD, záv. Radotín cih. Petrohrad 1997 č.lok.: 40126 ser. 5; motor: 020693; přev.: 1961, v.č. 30130 originál i se štítkem, víko převodovky prohozeno s loko 13 provozní, nejčastěji vozí návštěvníky
13 Kabriolet BN30R ČKD, záv. Radotín cih. Petrohrad 1997 motor: 1960, v.č. 020701 přev.: 118-001/149 1949 s otevř. kabinou, neúplná kapotáž neprovozní
14 Jana BN30R ČKD, záv. Radotín cih. Stod, 3/1998 motor: 1956, v.č. 620855 přev.: 1961, v.č. 30101 kabina-dílny Stod, bez bočních krytů provozní
15 Radovka BN30R cih. Stod 3/1998 kapota+kabina-dílny Stod neprovozní
16 KML5 cih. Stod 3/1998 č.lok.: 12245, r.v. 1950 motor: 1971, v.č. 712034; přev.: v.č. 2062/217-1949 kapota upravena z částečně původních dílů odstavena
17 BND15 Stavoloko, záv. Radotín (?) důl Zbůch (2/1999) 8/1999 1956 (?) motor v.č. 826371 původní, bez střechy stanoviště provozní
18 Orenštajnka MD2 MBA O&K Strojírny Polička 3/1999 1939; rám: 10273; kapota 41695; přev.: Kom 044618, No 45609 původní provozní
19 BND30 TSM, záv. Hliník nad Hronom Subterra, (do 1990 RD Jeseník) 4/1999 1971; č.lok.: 28-00011/39(údaj ze štítku) původní, dvě kabiny provozní
20 Elektrula B346, Metallist BBA, Aue (NDR) Subterra (do 1984 UD Zadní Chodov) 5/1999 1973 původní dlouhodobě zapůjčena Montánní společnosti
21 MD2š Stavostroj, záv. Vysočany Vápenka Skoupý 6/1999 1951B; č. lok.: 12482 motor: v.č. 8009(údaj ze štítku) kabina s oválnými okénky, původní, rozchod 575 mm (z výroby 720 mm) odstavena
22 MD2š Stavostroj, záv. Vysočany Vápenka Skoupý 6/1999 1951B; č. lok.: 12416 motor: v.č. 7975 (údaj ze štítku) bez kabiny, původní odstavena
23 BN15R TSM Lučenec cih. Rosice 12/1999 tovární č.187, rok 1970 téměř původní stav odstavena
24 BNE50 Stavostroj, záv. Radotín kaolinka Borovany 3/2000 1952; č. lok. 107 rozchod 700 mm (z výroby 600 mm) čeká na přerozchodování
25 Účko BN30U Snina Vihorlat Cihelna Staré Místo 11/2000 zachovalá kapotáž provozní
26 Gebusa BNE50 Stavostroj, záv. Radotín ÚD Cheb(2/2002) 1952; č. lok. 193 původní rozchod 900mm provozní
Lokomotiva s majitelem. Jak je vidět, k lokomotivě to má dosti daleko... Galy Galy Zvolen Pila Jílové u Prahy 4/2003 původní rozchod 600mm, bez motoru, velmi opotřebovaná V současné době v areálu Lomy Mořina.
27 Kladenka 800 B 50 Českomoravská Kolben-Daněk, závod Slaný RD Brezno 11/2004
(do r. 1979 v SONP Kladno)
r.v.1940, lokomotiva výr.č.1999, kotel č.16288 původní rozchod 800mm v generální opravě ve Výtopně Zlíchov
BND15 Istrochem Bratislava 11/2004 původní rozchod 680mm neprovozní
28 >DH120 SONP Kladno Železárny Králův Dvůr(5/2005) r.v. 1985, v.č. 55 původní rozchod 650mm Čeká na přerozchodování
29 Kárlik AK-2U SSSR Istrochem Bratislava 11/2004 výr. č.13135, rok 1988 původní rozchod 680mm, z výroby 700mm provozní, slabé baterie
30 A6M517G Deutz Lasselsberger a.s., provoz Blana u Zlivi
7/2005
r.v. 1941 pro Vítkovice (výr. č.:42919) původní rozchod 700mm, z výroby 650mm probíhající oprava
31 A6M517G Deutz Lasselsberger a.s., provoz Blana u Zlivi
7/2005
r.v. 1950 (výr. č.:47100) původní rozchod 700mm nekompletní
32 BN60H TSM, závod Lučenec VKS, ex Válcovny trub Chomutov, 9/2005 r.v:1965, v.č. 017 původní rozchod 700mm, neoriginální kapotáž odstavena
33 BN60H TSM, závod Lučenec soukr.osoba, původně ex. Železárny Hrádek u Rokycan, 7/2006 r.v:1966, v.č. 046 částečně originální kapotáž provozní
34 DH30 ZŤS n.p., závod 11, Hliník nad Hronom Poličské Strojírny, 8/2006 r.v:1988, v.č:16 Takřka originální stav, pouze komín je vyveden nahoru, místo do lapače jisker v opravě
35 BN30R TSM, závod Lučenec Cihelna Český Dub, 4/2007 Převodovka: 048/1965 Skoro kompletní,chybí boční kryt motoru v opravě
36 Fatima
BN30R 7/2007 r.v. 1960
v.č. 40035
Původně kabriolet, chybí boční kryt motoru, původně rozchod 700mm provozní
37 BN60H TSM, závod Lučenec Železárny Králův dvůr, 4/2009 r.v:1965, v.č. 021 originální kapotáž, 650mm neprovozní
EL9 neprovozní
BN15R provozní
BNE50 provozní
A to doufáme není do budoucna vše…


Muzeum těžby a dopravy vápence v Českém krasu